Logo ke stažení a publicita projektu

Logo ke stažení

  • Naše logo, které používáme od roku 2023, je k dispozici ke stažení v různých verzích v pravém sloupci této stránky. Pokud je to možné, použijte prosím standardní verzi v základních barvách.
  • Standardní verzi lze zmenšit na výšku 20 mm. Pro menší rozměry doporučujeme vodorovnou verzi.
  • Jsme si vědomi, že v určitých případech jsou jiné barevné varianty účinnější. Proto poskytujeme obě verze loga v černobílém a jednobarevném provedení.

Pokyny k publicitě projektu

  • Informování veřejnosti je důležitá věc. Proto očekáváme, že realizátoři projektu jí budou věnovat náležitou pozornost jak před zahájením, tak v průběhu a po skončení projektu, včetně informace o podpoře fondem.
  • Kroky směřující k publicitě projektu uveďte již v žádosti.
  • Následující pokyny jsou součástí Smlouvy o poskytnutí příspěvku a jsou závazné pro všechny osoby a organizace zodpovědné za projekt.

Povinnosti nositelů projektu:

  • Prostřednictvím tiskové zprávy nebo přímého oslovení příslušných novinářů včas vyrozumět místní, regionální, popřípadě také nadregionální média a zprostředkovat jim všechny potřebné informace o projektu. Při této příležitosti je třeba vždy poukazovat na podporu fondu.
  • Poukazovat na podporu fondu, kdykoli jeho nositelé v souvislosti s projektem osloví veřejnost prostřednictvím pozvánek, programů, tiskových zpráv, rozhovorů nebo jakýchkoli jiných tištěných materiálů. Zároveň musí být v náležité formě zobrazeno logo fondu.
  • Informovat o projektu a termínech určených veřejnosti prostřednictvím internetových stránek a sociálních sítí (Facebook, X atd.). Také v tomto případě musí být vždy poukázáno na podporu fondu.
  • Upozorňovat fond na události projektu, které jsou relevantní z hlediska širší veřejnosti, tak aby měl možnost o nich informovat na svém facebookovém profilu.
  • Zasílat fondu již v průběhu projektu fotografie, videa a novinové články, aby mohl na svém facebookovém profilu zveřejňovat aktuální informace o projektu.
  • Obsáhle dokumentovat projekt pomocí fotografií, videí, článků z tisku apod., aby bylo možné prezentovat projekt po jeho skončení na internetových stránkách fondu nebo o něm jiným způsobem informovat.  

Speciální požadavky na publicitu podle typu podpořeného projektu:

  • Veřejné akce: logo + věta: Podpořeno Česko-německým fondem budoucnosti.
  • Publikace: logo + věta: Kniha vychází za podpory Česko-německého fondu budoucnosti.
  • Obnova památek: umístění informační tabule obsahující logo + větu: Podpořeno Česko-německým fondem budoucnosti.
  • Dokumenty
  • Výstavy

Podpořené projekty